1. Objednávanie
Aké minimálne množstvo produktov si musím objednať v rámci jednej objednávky ?
Vyrobíme Vám aj jednokusovú objednávku, stačí si len daný produkt nadizajnovať prostredníctvom nášho Creatora.
Sú v objednávke stanovené nejaké limity?
Vaša objednávka nemá žiadne limity. Záleží len na Vás, koľko a akých produktov si chcete objednať. Pri objednávaní nie ste viazaný ani minimálnym odberom, ani minimálnou cenou.
Môžem si objednať produkt bez potlače?
Áno, ponúkame aj takúto možnosť objednávania.
Máte ponúkané produkty vždy na sklade?
Tričká s rôznymi motívami potlače sa vyrábajú na objednávku, preto je pri ich informácia, že nie sú skladom. Dodacie lehoty týchto tričiek sú bežne do pracovných 7 dní. Pri špecifických tričkách sa môže dodacia lehota predĺžiť na 14 pracovných dní.
Z akých tričiek si môžem vybrať?
Môžete si vybrať z týchto tričiek – pánske:
B02 – B&C EXACT 150
B04 – B&C EXACT 190
B23 – B&C MEN-FIT
STEDMAN – HS41
Môžete si vybrať z týchto tričiek – dámske
B37 – B&C EXACT 190 WOMAN
B54 – B&C WOMAN ONLY
B75 – B&C LOVE MADNESS
Tabuľka veľkostí pánskych tričiek B02, B04, rozmery ostatných tričiek sa môžu líšiť:
Veľkosť | šírka v hrudníku (v cm) | približná dĺžka(v cm) | |
S – small | 50 – 52 | 65 – 67 | |
M – medium | 52 – 54 | 67 – 68 | |
L – large | 54 – 56 | 68 – 72 | |
XL – extremly large | 56 – 60 | 72 – 74 | |
XXL – double extremly large | 62 – 64 | 80 |
Tabuľka veľkostí dámskych tričiek B37, B52 rozmery ostatných tričiek sa môžu líšiť:
Veľkosť | šírka v hrudníku (v cm) | približná dĺžka(v cm) | |
S – small | 43 | 58 | |
M – medium | 45 | 63 | |
L – large | 47 | 65 | |
XL – extremly large | 49 | 67 |
Ako môžem skontrolovať stav mojej objednávky?
Stav objednávky môžete sledovať, avšak musíte byť ako užívateľ zaregistrovaný. Potom sa už stačí len prihlásiť do svojho konta. O stave vašej objednávky Vás informujeme aj prostredníctvom e-mailov. Prvý Vám bude odoslaný, keď zaregistrujeme vašu platbu, ďalší keď zaradíme vašu objednávku do výroby, a posledný, po odoslaní vašej objednávky na vami zadanú adresu.
Môžem svoju objednávku zrušiť alebo zmeniť?
Vašu objednávku môžeme zmeniť alebo zrušiť len do momentu, ak ešte nebola presunutá do výroby. Ak si prajete svoju objednávku zrušiť a máte ju už zaplatenú, informujte nás o tom prostredníctvom e-mailu na adrese shop@signus.sk
Môžem objednaný tovar vrátiť alebo vymeniť?
Objednaný tovar máte možnosť vrátiť alebo vymeniť, ale iba v prípade, ak ste si objednali produkt, ktorý nie je potlačený motívom. Vrátený tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý. Produkty, ktoré boli potlačené motívom nevymieňame, pretože daný produkt bol zhotovaný podľa osobitých požiadaviek kupujúceho.
Ako zistím, že ste moju objednávku odoslali?
Kažká objednávka po expedovaní má vygenerovaný e-mail, ktorý vám príde na e-mailovú adresu, ktorú ste si uviedli v objednávke. Táto správa Vás informuje aj o podacom čísle, pod ktorým bola vaša objednávka odoslaná.
2. Platba a dodanie tovaru
Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?
Ponúkame Vám niekoľko spôsobov ako objednávku uhradiť:
– Plaba kartou
– Dobierkou, kde zaplatíte až pri prevzatí tovaru na pošte u kuriera alebo v pobočke Zasielkovna.sk alebo Zasilkovana.cz
Sú ceny na Vašej stránke vrátane DPH?
Áno, všetky ceny uvedené v našom internetovom obchode sú vrátane 21% DPH.
Aká je výška poštovného a balného a kedy poštovné neplatím?
Poštovné neúčtujeme pre SR pri nákupe nad 10€. Pri odbere do inej krajiny sa vám výška poštovného zobrazí v nákupnom košíku.
Objednávky odosielané v rámci SR
Sú posielané buď cez DEPO, alebo kuriérom
Objednávky odosielané v rámci ČR
Sú posielané cez systém Slovenskú poštu.
Čo sa stane s mojou objednávkou, ak v čase doručenia nebudem doma?
Pošta vám nechá v schránke lístok o dobierka. Na základe tohto lístky Vám na Vašej pošte danú dobierku vydajú.
Ako mám postupovať, ak mi moja objednávka nebola doručená?
V prípade že Vám vaša objednávka nebola doručená prosím čo najskôr nás písomne kontaktujte prostredníctvom e-mailovej adresy shop@signus.k
Doručujete objednávky aj mimo Slovenskej republiky?
Áno, objednávky doručujeme do všetkých krajín EU.
V akých mestách si môžem vyzdvihnúť zásielku cez Depo.sk?
Vyzdvihnúť si môžete zásielku v mestách: Bratislava, Galanta, Komárno, Košice, Martin, Prešov, Ružomberok, Trenčín, Trnava, Žilina
3. Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľom internetového obchodu Teez.sk ( ďalej len „obchod“ ), je Signus, s.r.o. (všetký údaje sa nachádzajú v sekcii kontakt).
Firma Teez.sk si váži vašu prejavenú dôveru a preto chránime vaše osobné údaje pred ich prípadným zneužitím. Zaručujeme vám plnú ochranu nielen osobných, ale aj firemných údajov.
Aké údaje o kupujúcich zhromažďujete?
Aby sme vedeli Vašu objednávku vyrobiť a doručiť v čo najkratšom termíne, potrebujeme vedieť údaje, ktoré sa dotýkajú samotnej objednávky. Tieto údaje majú povahu osobných údajov a preto sa pri ich používaní riadime zákonom č. 52/1998 Z.z. O ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na našom serveri a nie sú poskytované žiadnej tretej strane. Výnimku tvoria len organizácie, s ktorými je naša spolupráca nevyhnutná pre rýchle a správne vybavenie vašej objednávky. Medzi takéto organizácie patria banky ( ide o poskytnutie vášho mena ) a doručovateľské služby ( ide o poskytnutie vašej adresy na správne doručenie zásielky).
Pri registrácii a samotnom nákupe sú pre plynulé vybavenie vašej objednávky potrebné nasledujúce údaje:
meno, priezvisko
úplná adresa – potrebná pre správne doručenie zásielky
ďalšie voliteľné adresy – ak má byť zásielka doručená na inú adresu ako je fakturačná
tel. číslo – slúži pre našu komunikáciu s vami
vašu e-mailovú adresu – slúži pre našu komunikáciu s vami, a na vašu identifikáciu v systéme
obchodný názov, IČO, IČ DPH a bankové spojenie – ak objednávate ako firma alebo živnostník
Všetky tieto údaje sú pre naše potreby poskytované jednorázovo a nie sú poskytované žiadnej tretej strane.
4. Reklamácie
Reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.
Ako mám postupovať keď s objednávkou nie som spokojný a chcem ju reklamovať?
1. Čo najskôr nás informovať na emailom alebo telefonicky.
2. Poslať produkt na nasledujucúcu adresu: Matičná 1980/67, 900 28 Ivanka pri Dunaji spolu so sprievodným listom popisujúcim predmet reklamácie.
Ⓒ 2019 Teez.sk | Tieto internetové stránky používajú súbory cookie. Viac informácií tu.
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
woocommerce_recently_viewed | session | Description unavailable. |