Teez.sk – štýlová kvalita | samolepky, tričká, obrazy

Často kladené otázky

1. Objednávanie

Aké minimálne množstvo produktov si musím objednať v rámci jednej objednávky ?
Vyrobíme Vám aj jednokusovú objednávku, stačí si len daný produkt nadizajnovať prostredníctvom nášho Creatora.

Sú v objednávke stanovené nejaké limity?
Vaša objednávka nemá žiadne limity. Záleží len na Vás, koľko a akých produktov si chcete objednať. Pri objednávaní nie ste viazaný ani minimálnym odberom, ani minimálnou cenou.

Môžem si objednať produkt bez potlače?
Áno, ponúkame aj takúto možnosť objednávania.

Máte ponúkané produkty vždy na sklade?
Tričká s rôznymi motívami potlače sa vyrábajú na objednávku, preto je pri ich informácia, že nie sú skladom. Dodacie lehoty týchto tričiek sú bežne do pracovných 7 dní. Pri špecifických tričkách sa môže dodacia lehota predĺžiť na 14 pracovných dní.

Z akých tričiek si môžem vybrať?

Môžete si vybrať z týchto tričiek – pánske:

B02 – B&C EXACT 150

B02

B04 – B&C EXACT 190

B04

B23 – B&C MEN-FIT

B23

STEDMAN – HS41

stadman_hs41

Môžete si vybrať z týchto tričiek – dámske

B37 – B&C EXACT 190 WOMAN

B37

B54 – B&C WOMAN ONLY

B54

B75 – B&C LOVE MADNESS

B74

Tabuľka veľkostí pánskych tričiek B02, B04, rozmery ostatných tričiek sa môžu líšiť:

Veľkosťšírka v hrudníku (v cm)približná dĺžka(v cm)
S – small50 – 5265 – 67
M – medium52 – 5467 – 68
L – large54 – 5668 – 72
XL – extremly large56 – 6072 – 74
XXL – double extremly large62 – 6480

Tabuľka veľkostí dámskych tričiek B37, B52 rozmery ostatných tričiek sa môžu líšiť:

Veľkosťšírka v hrudníku (v cm)približná dĺžka(v cm)
S – small4358
M – medium4563
L – large4765
XL – extremly large4967

Ako môžem skontrolovať stav mojej objednávky?
Stav objednávky môžete sledovať, avšak musíte byť ako užívateľ zaregistrovaný. Potom sa už stačí len prihlásiť do svojho konta. O stave vašej objednávky Vás informujeme aj prostredníctvom e-mailov. Prvý Vám bude odoslaný, keď zaregistrujeme vašu platbu, ďalší keď zaradíme vašu objednávku do výroby, a posledný, po odoslaní vašej objednávky na vami zadanú adresu.

Môžem svoju objednávku zrušiť alebo zmeniť?
Vašu objednávku môžeme zmeniť alebo zrušiť len do momentu, ak ešte nebola presunutá do výroby. Ak si prajete svoju objednávku zrušiť a máte ju už zaplatenú, informujte nás o tom prostredníctvom e-mailu na adrese shop@signus.sk

Môžem objednaný tovar vrátiť alebo vymeniť?
Objednaný tovar máte možnosť vrátiť alebo vymeniť, ale iba v prípade, ak ste si objednali produkt, ktorý nie je potlačený motívom. Vrátený tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý. Produkty, ktoré boli potlačené motívom nevymieňame, pretože daný produkt bol zhotovaný podľa osobitých požiadaviek kupujúceho.

Ako zistím, že ste moju objednávku odoslali?
Kažká objednávka po expedovaní má vygenerovaný e-mail, ktorý vám príde na e-mailovú adresu, ktorú ste si uviedli v objednávke. Táto správa Vás informuje aj o podacom čísle, pod ktorým bola vaša objednávka odoslaná.


2. Platba a dodanie tovaru

Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?
Ponúkame Vám niekoľko spôsobov ako objednávku uhradiť:
– Úhradou na účet na základe čísla objednávky
– Dobierkou, kde zaplatíte až pri prevzatí tovaru na pošte u kuriera alebo v pobočke Zasielkovna.sk alebo Zasilkovana.cz

Sú ceny na Vašej stránke vrátane DPH?
Áno, všetky ceny uvedené v našom internetovom obchode sú vrátane 21% DPH.

Aká je výška poštovného a balného a kedy poštovné neplatím?
Výška poštovné sa zobrazí v nákupnom košíku. Sú možné rôzne variaty cez platbu dobierkou, osobný odber, kuriér a pod..

Objednávky odosielané v rámci SR
Sú posielané buď cez Slovenskú poštu, Kuriérom alebo cez systém Zasielkovna.sk

Objednávky odosielané v rámci ČR
Sú posielané cez systém Zasilkovna.cz

Čo sa stane s mojou objednávkou, ak v čase doručenia nebudem doma?
Pošta vám nechá v schránke lístok o dobierka. Na základe tohto lístky Vám na Vašej pošte danú dobierku vydajú.

Ako mám postupovať, ak mi moja objednávka nebola doručená?
V prípade že Vám vaša objednávka nebola doručená prosím čo najskôr nás písomne kontaktujte prostredníctvom e-mailovej adresy shop@signus.k

Doručujete objednávky aj mimo Slovenskej republiky?
Áno, objednávky doručujeme do všetkých krajín EU.
V akých mestách si môžem vyzdvihnúť zásielku cez Zasielkovna.sk?
Vyzdvihnúť si môžete zásielku v mestách: Bratislava, Galanta, Komárno, Košice, Martin, Prešov, Ružomberok, Trenčín, Trnava, Žilina

V akých mestách si môžem vyzdvihnúť zásielku cez Zasilkovna.cz?
Vyzdvihnúť si môžete zásielku v mestách: Brno, České Budějovice, Frýdek-Místek, Hradec Králové, Jihlava, Kladno, Kolín, Kroměříž, Liberec, Mladá Boleslav, Náchod, Olomouc, Ostrava, Písek, Plzeň, Praha, Rakovník, Rokycany, Trutnov, Třebíč, Uhreské Hradiště, Ústi nad Labem, Zlín, Znojmo


3. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľom internetového obchodu Teez.sk ( ďalej len „obchod“ ), je Signus, s.r.o. (všetký údaje sa nachádzajú v sekcii kontakt).

Firma Teez.sk si váži vašu prejavenú dôveru a preto chránime vaše osobné údaje pred ich prípadným zneužitím. Zaručujeme vám plnú ochranu nielen osobných, ale aj firemných údajov.

Aké údaje o kupujúcich zhromažďujete?
Aby sme vedeli Vašu objednávku vyrobiť a doručiť v čo najkratšom termíne, potrebujeme vedieť údaje, ktoré sa dotýkajú samotnej objednávky. Tieto údaje majú povahu osobných údajov a preto sa pri ich používaní riadime zákonom č. 52/1998 Z.z. O ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na našom serveri a nie sú poskytované žiadnej tretej strane. Výnimku tvoria len organizácie, s ktorými je naša spolupráca nevyhnutná pre rýchle a správne vybavenie vašej objednávky. Medzi takéto organizácie patria banky ( ide o poskytnutie vášho mena ) a doručovateľské služby ( ide o poskytnutie vašej adresy na správne doručenie zásielky).

Pri registrácii a samotnom nákupe sú pre plynulé vybavenie vašej objednávky potrebné nasledujúce údaje:
meno, priezvisko
úplná adresa – potrebná pre správne doručenie zásielky
ďalšie voliteľné adresy – ak má byť zásielka doručená na inú adresu ako je fakturačná
tel. číslo – slúži pre našu komunikáciu s vami
vašu e-mailovú adresu – slúži pre našu komunikáciu s vami, a na vašu identifikáciu v systéme
obchodný názov, IČO, IČ DPH a bankové spojenie – ak objednávate ako firma alebo živnostník

Všetky tieto údaje sú pre naše potreby poskytované jednorázovo a nie sú poskytované žiadnej tretej strane.


4. Reklamácie

Reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.

Ako mám postupovať keď s objednávkou nie som spokojný a chcem ju reklamovať?
1. Čo najskôr nás informovať na emailom alebo telefonicky.
2. Poslať produkt na nasledujucúcu adresu: Signus, s.r.o., Slnečná 9, 900 45 Malinovo spolu so sprievodným listom popisujúcim predmet reklamácie.

Používaním tejto internetovej stránky súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré využívame na poskytovanie služieb a prispôsobenie reklám a produktov pre zobrazovanie. Viac informácií o cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close